Opět máme skladem veškerá žádaná razítka, zároveň jsme rozšířili výrobní kapacitu a díky novému stroji jsme posunuli kvalitu na špičkovou úroveň.

Nejčastější dotazy (FAQ)

 


ikona_pomoc

ikona_pomoc

Objednávky / Nákup 


 

♠  Potřebuji pomoc s výběrem razítka a ujasnit si údaje, které mám dodat. Kam se mohu obrátit?

〉  S výběrem ideálního produktu a jeho možnostech použití Vám rádi poradíme na telefonu nebo nám napište na náš hlavní email: info@razo.cz

♠  Na razítko spěchám. Za jak dlouho bude razítko vyrobeno a dodáno?

〉  Razítka schválené do 14 hodiny vyrobíme a odešleme ještě téhož dne, ve většině případů jsou následující pracovní den dodány.

♠  Můžu si nechat razítko zaslat kdekoliv po celé ČR?

〉  Ano, razítko Vám zašleme kdekoliv po celé ČR i do zahraničí.

♠  Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

〉  Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace.

♠  Existují nějaké slevy pro velké objednávky?

〉  Ohledně informací k velkým objednávkám a poptávkám nás kontaktujte na náš hlavní email: info@razo.cz a rádi vám vypracujeme nabídku.

♠  Jak změnit způsob dodání nebo platby?

〉  Kontaktujte nás a váš požadavek určitě vyřešíme.

♠  Jde objednávku upravit nebo doplnit o další produkt?

〉  Kontaktujte nás emailem a objednávku upravíme, případně vytvoříme další objednávku, kterou následně spojíme do jednoho balíku za jedno poštovné.

♠  Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?

〉  Neprodleně nás kontaktujte. Pokud je již objednávka uzavřena, a je na cestě k vám, stornovat ji, bohužel, nelze.

♠  Můžu změnit fakturační údaje?

〉  Můžete, a to do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele či z podnikatele na jiného podnikatele. Stačí nás kontaktovat.

 


ikona_pomocParametry a grafika razítekikona_pomoc


 

♥  Jak dlouho vydrží barva v napuštěném polštářku/podušce?

〉  Barva vydrží na několik stovek otisků. Záleží na velikosti tisknutelné plochy a použité barvě.

♥  Jaký text nebo obrázek si můžu dát na razítko? Jsou nějaká omezení při výrobě?

〉  Na razítko je možné umístit jakýkoliv text, logo, obrázek, linku a jiné grafické prvky, tedy vše do maximální velikosti tiskové plochy razítka.

♥  Mohu dodat podklady pro výrobu razítka i jinak než výstupem z grafického programu?

〉  Ano, své požadavky můžete vypracovat v kterémkoliv textovém nebo obrázkovém editoru, případně stačí vše vytvořit v e-mailu.

♥  Musím před odesláním soubory převést do vektorového formátu?

〉  Ne, neposílejte nám své převedené soubory. Můžou být nekvalitní. Prosím, zašlete raději originály.

♥  Z čeho je vyrobena matrice a patrice do reliéfního razítka?

〉  Matrice a patrice je vyrobena z kvalitního tvrzeného plastu.

♥  Na mém datumovém razítku končí rok a přitom samotné razítko funguje, co mám dělat?

〉  Bohužel, datumové pásky jsou nevyměnitelná součást strojku. Budete si muset objednat nové razítko.

 


ikona_pomoc    Reklamace a vrácení zboží    ikona_pomoc


 

♣  Dorazilo mi jiné zboží, než jsem si objednal. Jak to řešit?

〉  Zcela výjimečná situace, snad se to nikdy nestane, ale kdyby přeci, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve a všechno vyřešíme ke spokojenosti.

♣  Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?

〉  Jestliže je poškozená celá zásilka včetně obalového materiálu, kontaktujte, prosím, přepravní společnost. Pokud jde o poškození zboží, které nemohlo být způsobeno přepravou, kontaktujte nás.

♣  Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

〉  Razítka vyrobená na zakázku jdou vrátit nebo vyměnit jen částečně, neboť se nejedná jen o produkt, ale především o službu (grafické práce, výroba štočku, barvení polštářku). V rámci dobrých vztahů nabízíme kompenzaci v přiměřené výši. Hotová razítka bez dodatečných služeb Vám rádi vyměníme.

♣  Kde a jak mám podat reklamaci?

〉  Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme problém nafotit, krátce problém popsat a zaslat na naši emailovou adresu.

♣  Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

〉  Reklamace řešíme přednostně a většinou je vyřešíme do 24 hodin.

♣  Nesouhlasím s vyřízením reklamace, jak mám postupovat?

〉  O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým posudkem.