Nákupní rádce
Jak nakoupit na RAZO.cz?
Jde to jednoduše a rychle.
Připravili jsme pro Vás inteligentního průvodce, díky kterému budete mít všechny důležité informace na jednom místě.
1. krok: Výběr zboží online
Konkrétní zboží lze vyhledat zadáním jeho názvu, názvu výrobce, druhem použití, vlastností či typu do vyhledávacího okýnka, nebo pomocí lišty kategorií. Jednotlivé zboží lze jednoduše procházet, filtrovat až k požadovanému zboží. Veškeré zboží má svojí přesně danou kategorii, stačí se řídit popisky, obrázky, vlastním rozumem a najdete to, co hledáte a to i velmi levně.
→ Nejprodávanější razítka
→ Katalog zboží
2. krok: Zboží mám vybrané
U většiny razítek jdou nastavit v několika krocích požadované vlastnosti strojku, napsat text razítka, případně přiložit hotový grafický návrh.
→ Vše, co můžete v online konfigurátoru razítek nastavit
→ Příprava vlastní grafiky pro vybrané razítko
3. krok: Do košíku a objednat
Po vložení všech částí objednávky do košíku pokračujte přes tlačítko košíku. V nákupním košíku najdete, kromě nabídky dodatečného příslušenství, možnost vybrat kombinaci platby a dopravy, z níž si můžete zvolit tu, která vám vyhovuje nejvíce.
→ Možnosti dopravy a placení
4. krok: Zpracování grafického návrhu / korektura
Podle zaslaného textu a vybrané šablony, případně načrtnutého obrázku, Vám vypracujeme grafický návrh, který obratem zašleme ke schválení. Po vašem schválení dáme razítko do výroby a ihned odešleme. Výsledný otisk bude stejný, jako schválený návrh. Korektura razítka není povinná, ale tento krok doporučujeme a lze navolit u vybraného razítka.
5. krok: Doručení
O průběhu doručení budete informováni pomocí zprávy a rovněž můžete zásilku sledovat u vybraného dopravce. Balíček při přebírání zkontrolujte a případné viditelné poškození nahlaste rovnou řidiči, který s Vámi sepíše protokol o poškození přepravního obalu nebo o poškození zboží.
→ Možnosti dopravy a doručení
Konec nákupu
Hodnocení nákupu
Zpětná odezva zákazníků je pro nás velmi důležitá. Dejte nám vědět, jak moc jste byli s nákupem spokojeni.
→ Hodnocení obchodu
Reklamace zboží
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme problém nafotit, krátce problém popsat a zaslat na naši emailovou adresu. Reklamace řešíme přednostně a většinou je vyřešíme do 24 hodin.
→ Reklamační řád
Ostatní
Další informace nebo služby, které možná hledáte.
→ Obchodní podmínky
→ Ochrana osobních údajů
→ Nejčastější dotazy